سرخط خبرها

هایجک دیاز توسط لیورپول| یار طارمی شاگرد کلوپ شد

  • کد خبر: ۹۷۶۰۴
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
هایجک دیاز توسط لیورپول| یار طارمی شاگرد کلوپ شد
لک لک‌ها چگونه مهاجم کلمبیایی پورتو را از تاتنهام ربودند؟!

به گزارش شهرآرانیوز، طی اتفاق جالبی در بازار نقل و انتقالات اروپا، لوئیس دیاز، مهاجم کلمبیایی باشگاه پورتو که پیش بینی می‌شد به تاتنهام برود، مسیر دیگری در پیش گرفت و به آنفیلد رفت تا زیر نظر کلوپ کار کند. بنا به ادعای تلگراف، دنیل لوی، مالک تاتنهام، از یک روز قبل از این موضوع خبر دار بوده و با تمام قوا تلاش کرده است که مانع از هایجک کردن دیاز توسط لیورپول شود. لیورپول مدت هاست به دنبال جذب دیاز بوده و فقط قیمت بالای این بازیکن باعث شده بود که برای جذب دیاز تلاش نکند.

با این حال با ورود تاتنهام به ماجرای دیاز، سران پورتو به لیورپول اطلاع می‌دهند که تیم دیگری هم خواهان این بازیکن شده است. با وجود این، سران لیورپول باز هم به پورتو اطلاع می‌دهند که با این رقم علاقه‌ای به جذب دیاز ندارند و تنها درخواست آن‌ها از پورتو این بوده است که اگر باشگاه سوم با این تیم برای جذب دیاز به توافق رسید، لیورپولی‌ها از این موضوع با خبر شوند.

سران لیورپول در ادامه به مدیر برنامه‌های دیاز نیز می‌گویند هر توافقی که تاتنهام با پورتو برای جذب دیاز انجام دهد، لیورپولی‌ها عین همان پیشنهاد را به پورتو ارائه خواهند کرد. به محض اینکه لوی با پورتو با مبلغ ۴۵ میلیون یورو به علاوه ۱۵ میلیون بند‌های جانبی به توافق می‌رسد، لیورپولی‌ها خبردار شده و دست به کار می‌شوند. پورتو از لیورپول می‌خواهد تا دوشنبه ۸ میلیون یورو پرداخت شود و لیورپولی‌ها قبول می‌کنند.

تماسی تلفنی بین دیاز و کلوپ برقرار می‌شود و بعد از آن لیورپول و پورتو بر سر همان مبلغی که تاتنهام با تیم پرتغالی توافق کرده بود، به توافق می‌رسند و دیاز هم به باشگاه خبر داده که ترجیح می‌دهد به جای تاتنهام به لیورپول برود. لیورپولی‌ها بلافاصله ۸ میلیون درخواستی پورتو را واریز می‌کنند. لوی تلاش می‌کند با پیشنهادی بهتر نظر پورتو را عوض کند، اما موفق نمی‌شود. لیورپول دست به جیب شده است و دیاز و کلوپ هم صحبت کرده اند و در نهایت اتفاقی که می‌افتد، این است که دیاز توسط لیورپول هایجک می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->